بهترین راه خرید یک کانکس دست دوم است
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بهترین راه برای اینکه برای نگهبانی یا سکونت بخواید کانکس تهیه کنید خرید یک کانکس دست دوم هست چون هم هزینه پاینی داره هم اینکه شما برای مدت زمان کوتاهی بهش نیاز دارید و نیازی نیست که برای همیشه ازش استفاده کنید و یه هزینه زیاد انجام بدید البته باید سعی کنید یه کانکس دست دوم تر و تمیز پیدا کنید که بعدا به مشکل نخوره چون میدونید که معمولا کانکس های دست دوم دارای هیچگونه گارانتی نیست پس زمان خرید دقت کنید که پوسیدگی یا سوراخ یا هرگونه خرابی نداشته باشه که باعث اذیتتون بشه مورد بعدی که باید تو خرید کانکس دوم رعایت کنید اینکه که باید از یک سایت معتبر و مطمئن خرید خودتون رو انجام بدید اتفاقا همین چند وقت پیش خودم یه کانکس دست دوم از سایت ساختمون دات کام خریداری کردم و واقعا هم ازش رازی بودم نه نیازی به کانکس نو و هزینه اضافی هست نه نیازی به گارانتی برای همینم بهتون توصیه میکنم اگه میخواید یه کانکس دست دوم بخرید و بودجه خرید کانکس نو رو ندارید به سایت ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/conex/ مراجعه کنید میتونه کمکتون کنه من خودم از همین سایت کانکس  تهیه کردم و رازی هم هستم شما هم در صورت نیاز یه سری به سایت بزنید مطمئنم رازی کننده هست براتون.





:: برچسب‌ها: بهترین راه خرید یک کانکس دست دوم است ,
:: بازدید از این مطلب : 870
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: